Hey, girls! In articolul de astazi am sa ma adresez fetelor care au implinit 18 ani! 

Sa incepem prin a va povesti cum am ajuns eu la acest produs. Din pacate am capatat acest viciu foarte nociv, fumatul, la o varsta destul de frageda. Sunt de parere ca inca se intampla asta, anturajul, dorinta de a fii “cool” bla, bla, bla. O sa ajungem si la acest subiect. Este mai cool sa fii asa cum esti decat sa incerci sa pari altceva.

Asadar, dupa aproximativ patru ani in care am fumat constant, datorita prietenului meu dar si a ambitiei personale imi doresc sa cred :), am reusit sa renunt la acest viciu, acum un an. S-a intamplat aproape concomitent cu implementarea legii anti-fumat ceea ce a simplificat oarecum lucrurile. Totul perfect pana aici! Problema este ca mie mi-a placut de cand ma stiu gestul de a fuma, ma fascinau femeile fumatoare din anii ’20 si eleganta cu care o faceau, desi in zilele noastre nu este acelasi lucru, iar tigarile lasasera semne vizibile asupra mea.

Fumatul vine cu multe consecinte, mirosul hainelor, al respiratiei, probleme de sanatate mai tarziu, problemele cu tenul erau insa cele care ma speriau cel mai tare la varsta mea (I sound like my mother).

Pana la urma am gasit solutia salvatoare cu tehnologia iQOS . Ideea de baza este ca iQOS nu este nici tigara normala, dar nici electronica ceea ce iti permite deocamdata sa o utilizezi inauntru (cel putin eu nu am avut probleme pana acum). Gustul de tutun este prezent, insa fara toate celelalte parti negative ale tigarii normale. Tutunul este incalzit, deci acesta tigara NU arde! Mai jos puteti observa ca acest dispozitiv se utilizeaza cu niste “mini-tigari”, care se numesc heatsticks si care vin in pachete a cate 20 ca tigarile normale si la aproximativ acelasi pret. Exista mai multe variante de culori insa cea mai eleganta si feminina mi s-a parut cea rosie (even though my all time favourite (non)-colour is black).

16144340_243476326077273_1823179445_n

16128038_243472319411007_1022893587_n

Gustul, din punctul meu de vedere este unul placut, desi am observat ca parerile sunt impartite, nu este atat de pregnanta aroma de tutun ca in cazul tigarilor normale. Norocosi sunt cei ca mine care preferau tigarile mentolate deoarece exista printre cele trei variante: slabe (Yellow), tari (Amber), varianta mentol (Turquoise), care este absolut geniala, in loc de gustul de tutun ramai cu un aer super fresh in gura. Yay!

Aparatul se incarca la priza, laptop, masina, deci nu prea poti ramane fara baterie iar o incarcare este suficienta pentru 20 de tigari.

Un mic dezavantaj este acela ca se termina putin mai repede decat o tigara normala si faptul ca nu sunt asa multe variante de heatsticks, insa sunt sigura ca vor mai lansa.

Aceasta este parerea mea despre dispozitivul iQOS, asa ca va spun “HEAT NOT BURN!” iar daca mai aveti intrebari le astept cu drag.

